27 sie 2012

A jednak- odwieszam.

Jaka ja jestem dziwna. No nie? Jednak odwieszam konto, nigdy nie pomyślałabym, że tak szybko, mała zmiana planów  :-) 
Notka jest krótka, tylko mała informacja i wyjaśnienie, nowość, kursor na zamówienie, kilka avków i koniec  dwóch ankiet. 



Musze wam coś powiedzieć- Z byłą redaktorką Słodziutką nie dogadywałam się zbyt dobrze. Często prosiła mnie i pytała o krępujące dla mnie rzeczy,  nie chciałam odpowiadać na te pytania, więc uznała mnie za dziwną, z innymi redaktorkami też szło jej średnio, a na blogu były skargi. Osobiście pisałam do niej, i życzyłam jej, aby miała więcej obserwatorów na jej nowym blogu, ale mam nadzieje, że resztą czytelników nie będzie radziła sobie sama, wkradając się na czyjeś konta, i zakładać nowe, a następnie dodawać swój blog do czytelników :D
Jest jeszcze wieeele blogów, właśnie tego typu, ale żaden nie traktuje jako konkurencje, według mnie to nie fair tak strony Słodziutkiej, muszę się zgodzić z wypowiedzią Smilee. Wiadomość do Smilee : ) - Kochana, brawa dla ciebie, że napisałaś, to co myślisz z konta, nie z anonima :*
Co się okazało potem ?
Słodziutka się przyznała, że to komentarze to tylko podstęp, aby się zemścić, prosząc o to swoją koleżankę. 
Oto treść jaką napisała mi Słodziutka:
To jest akurat moja koleżanka, przyznaję się zaplanowałyśmy to! Ona tego w ogóle nie chciała obserwować i to był mój pomysł, by się zemścić, nic więcej i tak ona nie chciała tego obserwować, poproszę ją, albo ty, mam jej GG jak chcesz..
Jeśli napisałam coś bez sensu, to przepraszam, gdyż pisałam to na klawiaturze ekranowej.

Nowość  - 
Efekt zdjęcia w papierze.
Avki - 
avatary
Od te chwili przejmuje zamówienia ;) 
No więc... Kursor ze spadającymi sercami można zrobić tutaj! Jeśli chcesz można zrobić samemu, ale jeśli nie chcesz się trudzić poniżej znajdziesz kod :D 

Kod -

Jeśli na swoje zamówienie czekasz więcej niż 2 tygodnie- napisz w komentarzu, lub pod numer GG- 24612580 
 

Ankieta nr1 -
Ciesze się, że naszego bloga odwiedzają nawet jednorożce! Wkrótce na blogu znajdzie się coś dla nich :)
Nawet żadnego chłopaka? : o
Ankieta nr2 - 
Widzę, że polubiliście Klaudie! Bardzo się cieszę.  
Przy okazji zapraszam na jej bloga- Klik!

Adios!  

2 komentarze:

  1. Cieszę się, ze wróciłaś, to znaczy, odwiesiłąś się :)
    PS.: Brawa dla Smilee : )

    OdpowiedzUsuń

No na co czekasz?
Dodaj komentarz i
zamów jakiś dodatek ! :D ♥